dinsdag 1 november 2011

Stapelweken

Zomaar even dit tussen twee Venetië wandelingen door.
De middenstand heeft met enige regelmaat de zogenaamde  stapelweken, maar nu hebben die Stapelweken ook een heel andere betekenis gekregen, getuige het nieuws van afgelopen weken.
In een andere context schreef ik in het verleden al eens onderstaande senryu.
Toch denk ik dat het ook toepasselijk is op onze hoogleraar.

-----------------------------------------------------

jouw berg aan woorden

vormt hopen loze zinnen

ik word stapelgek

-----------------------------------------------------

jeer

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jeer, ook nog bedankt voor de tip van de woordverificatie.
    Groet, Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stapelgek op jou:-)
    zingt clouseau:-)

    laat ik het daar maar op houden jeer:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeer, man.... die is inderdaad hartstikke actueel. Je moet inderdaad stapel zijn als je bewust zoveel onderzoeksgegevens uit je mouw schudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeer, wat zijn 'stapelweken'?
    Volgens mij loop ik achter. Heb nog gegoogeld maar kom bij de Hema uit en zie vervolgens bij dit item een meisje met een stapel borden...

    ???

    Berg, hopen en stapel vind ik een aardig gevonden drieveelheid in bijgaande senryu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn actualiteiten agenda is helaas niet up to date.
    Maar ik kan me er iets bij voorstellen als ik Plato erbij lees. Ik kom er nog wel achter en dan valt jouw Senryu op de juiste plek.
    Mooi dat je zopiets universeler kunt gebruiken.
    Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeer ik heb je gevonden!!!!!!!!! bij Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jeer wat mooi als je het goed leest.
    Mooi gevonden!!!!
    Groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geschreven zeg...een opeenstapeling van mooie Haiku's hier. :D

    Dank je voor je berichtje bij mij...ik was er weer eens even. ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, toevallig heb ik hierover wél gelezen, meestal loop ik qua nieuws ook hopeloos achter.

    BeantwoordenVerwijderen