donderdag 12 januari 2012

Een nieuw kleinkind

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In mijn vorig logje schreef ik dat de volle maan dikwijls een verrassing in petto heeft, maar dat kwam toch niet helemaal uit, toch zijn wij dankbaar en blij.
Klik op de foto voor een groter formaat.





Vandaag 12 januari 2012 zijn wij voor de zevende keer opa en oma geworden. 
Mijn zoon en schoondochter werden verblijd met de geboorte van hun vierde kind, een tweede zoon en hij heet Kik.
Ook deze keer zijn wij weer bijzonder blij met de komst van dit nieuwe (klein)kind.
Wij wensen ons nieuwe kleinkind een vreugdevol leven toe.

-----------------------------------------

geboren worden

in nieuwe geborgenheid

dat wenst ieder kind

-----------------------------------------



----------------------------------------------

in kind en kleinkind

diegenen, die ik lief heb

doorgegeven zijn

----------------------------------------------


jeer

8 opmerkingen:

  1. proficiat jeer,
    met dit nieuwe kleinkindje,
    het wort in een roerig jaar geboren 2012, het einde volgens de maya's, maar ik geloof uin een nieuw begin,

    geef kik een dikke knuffel van zijn webtante D. :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd jullie!!!!
    Leuke krachtige naam ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh...wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jullie. Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van dit kleine wondertje. Leuke naam! :D

    Ik kwam je eigenlijk een fijn weekend wensen maar dat gaat nu zeker wel lukken ;-)
    Proficiat!!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja, als dat geen mooi begin van het nieuwe jaar is dan weet ik het niet meer.
    Heel veel gelukwensen Opa en Oma en een lang en mooi leven met de nieuwe boreling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind.Elke geboorte is weer een nieuw wondertje niet waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje laat maar toch: van harte gefeliciteerd, opa en oma Jeer :-) Geniet er met volle teugen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan allen hierboven en ook aan hen waarvan ik een mail ontving,

    Bedankt voor jullie felicitaties met de geboorte van mijn kleinzoon Kik.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van Harte Gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinkind Jeer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen