zondag 30 november 2014

Zeg mij wie jij bent (Gedachte van deze week 48 + 49)

Hieronder een senryu, die ik 18 november 2008 ook al eens op mijn oude weblog bij Weblog.nl plaatste. Ik heb hem toentertijd speciaal voor iemand geschreven. Sommigen van jullie zullen zich deze senryu wellicht nog herinneren.

Met dank aan Ron Stals voor de foto

--------------------------------------------------

zeg mij wie jij bent

schijnbaar ondoorgrondelijk

geef jouw hart ogen

--------------------------------------------------


jeer



6 opmerkingen:

  1. Jeer je tekst is prachtig,het kunstwerk is als of het er voor gemaakt is......
    of ik het eerder gezien heb, zou kunnen,was er een foto bij met een vrouw met prachtige sprekende ogen.......
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de reactie Christiene, maar die prachtige ogen hoorden bij een andere senryu over ogen en die komt misschien binnenkort ook nog wel eens langs.

      groetjes,

      jeer

      Verwijderen
  2. soms zou je willen jeer dat je aan de buitenkant kunt zien wie iemand is,
    helaas is dat niet waar, en kost het soms heel veel kreum

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een echt kunstwerkje Jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder geheel. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen