maandag 8 april 2019

Gerda

Vandaag bereikte mij het droeve bericht dat onze medeblogger  GerdaYD op 6 april plotseling is overleden.
In het verleden hebben wij een bijzonder samenwerkingsproject gedaan, waarbij Gerda de foto's leverde bij een aantal van mijn haiku.
Ik wil haar man Guido, verdere familie en vrienden veel sterkte toewensen in deze moeilijk tijd.
Hieronder nog éénmaal ter gedachtenis aan haar ons gezamenlijk project of kijk op de volgende link.





















Gerda bedankt!
    

7 opmerkingen:

  1. Een triest bericht wat ik op meerdere blogs las .Zelf heb ik nauwelijks contact gehad met haar maar las bij velen van jullie haar reacties .Een heel vrolijke en sprankelende vrouw leek het mij . Nogmaals sterkte voor haar man familie en ook voor jou sterkte met het verlies van je blogmaatje
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi eerbetoon. Ik kende Gerda niet, maar gezien de reacties in blogland had ze veel maatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Jeer we verliezen in haar een van onze trouwste webbies.... z'o onverwacht.... het is bijna niet te bevatten ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwe blogster is niet meer. Ik vond zo erg dat ze overleden is. Ik zal haar nooit vergeten. Het is niet te geloven. Voor jou ook sterkte. Mooie gedichtjes heb je geschreven Jeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi eerbetoon, jeer... en wat hebben jullie een mooi project gedaan. Dat is dan toch een herinnering om te koesteren. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende Gerda ook niet. Daarom heb ik haar weblog maar even bezocht. Ze leek me een woordkunstenaar en een bijzonder mens. Voor jou en voor iedereen die haar kende: gecondoleerd en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden.

    BeantwoordenVerwijderen