Door fouten bij de NS is het helemaal misgelopen, maar je moet niet denken dat dat dan even eenvoudig rechtgezet kan worden. Na vele telefoontjes, emails en bezoekjes aan een automaat op het station zijn we nog niet veel verder gekomen.
Ik vind het bij de konijnen af, zoals het tot nu toe gegaan is.
Ik heb dan ook nog wel een appeltje met hen te schillen.
Ik hoop dat het morgen in een telefonisch contact waar ik om gevraagd heb tot een definitieve oplossing zal komen.
jeer
Update
De zaak is eind juni tot een einde gekomen, de NS is met een oplossing gekomen, waar ik uiteindelijk mee kan leven. Neemt niet weg dat het hele traject voor veel ergernis heeft gezorgd en ik hoop dan ook van harte, dat ze bij de klantenservice voortaan beter hun best zullen doen.
jeer
Jeer,
BeantwoordenVerwijderenHet word tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen
met andere woorden dat het op gelost word.
En ze mogen jou wel een appeltje geven voor de dorst...misschien in de vorm van een dagje gratis reizen.
Aan de konijntjes zal het niet liggen,succes.
Een zonne groetje
Christiene.
Nou je tekst heb je leuk verbeeld neergezet.Tja onverschilligheid,luiheid zijn termen die ik hier lees over de Nederlandse Spoorwegen.Helaas
BeantwoordenVerwijderen
BeantwoordenVerwijderenHello, jeer.
It is my joy to share your wonderful work.
And sweet message charms my heart.
I pray for your happiness and world peace.
Have a good weekend. From Japan, ruma ❃
Gebeurt niet alleen bij de spoorwegen, maar bij alle soorten dienstverleningen en instanties.
BeantwoordenVerwijderenDie konijnen zijn echt schattig!