maandag 21 november 2016

Op een Frans terras in september

De herfst heeft zijn intrede gedaan en de lange donkere avonden zijn begonnen.
Een mooie gelegenheid om weer eens een legpuzzel te maken. 
Om er weer een beetje in te komen ben ik er met één van duizend stukjes begonnen.
Het is een afbeelding van het schilderij van Vincent van Gogh, "Caféterras bij nacht", dat hij in september 1888 in de Franse stad Arles schilderde.



Nog één stukje


------------------------------------------

stukje voor stukje

het hele plaatje gelegd

een heel gepuzzel

------------------------------------------




jeer

5 opmerkingen:

  1. Prachtig leg puzzels om te zien. Geeft sfeervol van deze puzzels. Terrasjes heeft mooi geschilderd. Leuk dat puzzels van maken. Heel bijzonder om te laten zien Geer.
    Fijne dag.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jeer,

    een mooie puzzel afbeelding met mooie kleuren
    een mooie bezigheid in deze herfst.
    Ook jou tekst maakt het helemaal af
    1000 stukjes, op naar de volgende
    en dan een paar stukjes meer.....

    groetjes

    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als de avonden langer worden is puzzelen iets leuks om.te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, van zo'n plaatje raak ik wederom nostalgisch...
    Ik bewonder je eindeloze puzzelgeduld.
    ***
    o.t. dank voor je correctie. snap nooit dat zoiets -als taalfreak- ongezien aan me voorbij kan gaan... achteraf...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Puzzelen een geduld werkje met mooie resultaten pffft niks voor mij.
    Ik heb bewondering voor de echte geduldige puzzelaar!

    BeantwoordenVerwijderen